Masih belum terlambat.. =)

ehem..ehem..

way to witness hari berbahagia Sal n Syazwan..=)

28 Jun yang lalu.., Sabeelah n Syazwan telah selamat melansungkan majlis perkahwinan mereka di Sungai Petani, Kedah dengan penuh gilang-gemilang. cheewahh.. Rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan TAHNIAH..!! (takpelah ucap banyak kali pun.. kan2..heh~)
driver kami yang bertauliah dan meriah..cik Peah.
penyambut tetamu
dewan yang tersergam indah tempat berlansungnya majlis gilang-gemilang. =)
the family.
rombongan cik Peah. kami antara yang terawal..=)
pengantin senyum kegembiraan..=)

berjalan di karpet merah.
di meja santapan.

rakan seperjuangan yang turut sama memeriahkan majlis.

kami semua mendoakan semoga kalian berdua berbahagia hingga ke akhir hayat... (*_*)


haih.., lepas ni sape plak nak ikut jejak Sal n Syazwan ye?? Mungkin cik Yana kot..sbab aritu die pegang jambangan bunga yang Sal pegang..huhu~ =p Jaga2 ye Cik Yana..=p

4 comments:

  1. eh,syazwan tu mcm kenal pulak. dia ex-kmpp ke?

    ReplyDelete
  2. -> KA: erm, tak sure la KA tp org alor staq kalo x slap..knal eh??

    ReplyDelete
  3. tak silap aku tyme kat kmpp dlu dia roomate yeop ke sape tah.kenal2 cmtu la.jinan kenal la dia kot.

    ReplyDelete