Selamat berjuang..! =)

[ Perjuangan by Saff One]

Perjuangan itu gerun dan mengerikan
Hebat dan dasyat menggerunkan hati
Bagi mukmin di sini harga dan nilainya
Perjuangan itu bagai sampan di laut
Di atas lapang tiada perlindungan
Di bawa air melambung dan menggulung
Menongkah gelombang yang datang melanda
Kiri kanan depan dan belakang
Angin yang menderu tidak tahu bila datang
Hujan badai yang datang menyerang
Bak singa yang lapar yang garang
Kadang-kadang terdampar di batu karang
Penumpang menerima nasib berlainan
Ada yang jatuh ada yang tenggelam
Yang pandai berenang berpaut ke sampan
Ada yang berjaya berenang ke tepian
Sekali lagi dia melayar sampan
Walau pelayaran mungkin tidak berjaya
Namun harapnya hanya pada yang esa
" selamat berjuang..and never give up..!"
*kat Jenan dulu dak2 nasyid slalu sgt nyanyi lagu nih..huhu~ besh.. \(*,*)/ rindu nak dengar dak2 nasyid bernasyid kat skolah...=)

5 comments:

  1. wuuu..btollaa...windu nye suare2 itu...

    ReplyDelete
  2. -> Noor:yerp..sgt merindui suara merdu mreka..huhu~
    ->KA: windu2..sbab bru g skola ritu..wat lah reU dak2 nastid KA..haha~ x pon form 1 gp nasyid, then wat album..=p

    ReplyDelete
  3. haha
    rasanya kalau ku,syafeeq aktif lg kot nasyid. aku lama dah tak aktif.takde peluang and takde geng. nanti2 ada masa nak bwt reunion nasyid lah.srius rindu gila kot zmn dlu.huhu

    ReplyDelete
  4. huhu~ nnt kalo bwat reU bdak nasyid bwat la video klip nasyid skali..huhu~ p la pnjat gunung jerai ke wat v.klip..heh~ =p

    ReplyDelete